Dlya Pidsylennya Programy Onovlennya Vantazhnyh Vagoniv Ukrzaliznytsi Bude Zapushheno Pidtrymku Mashynobuduvannya

Про це повідомляє прес-служба АТ «Укрзалізниця».«„Укрзалізниця“ завершила минулий рік позитивним фінансовим результатом — це важливий індикатор того, що ми рухаємось у правильному напрямі. Нагадаю, що влітку 2021 року нова команда прийшла в „Укрзалізницю“ з показником 1,4 млрд збитків за перше півріччя. У короткі терміни вдалось запустити низку антикризових заходів, зокрема вибудувати управлінську вертикаль, підвищити до економічно обґрунтованих показників тарифи на вантажні перевезення, а також створити умови для прямих закупівель електроенергії у виробника. Також важливо, що минулого року вдалось підвищити показники вантажних та пасажирських перевезень на 2,7% і 46,4% відповідно», — розповідає міністр.Результат — прибуток товариства за підсумками 2021 року склав майже пів мільярда гривень. Цього року запланований прибуток складає 1,7 млрд грн.«У рамках засідання Антикризового штабу було обговорено питання запуску повноцінної роботи нового складу Наглядової ради АТ „Укрзалізниця“», — додає Кубраков.Перед новим складом ради, сформованим Кабінетом міністрів України в грудні 2021 року, поставлено завдання:узгодити розроблені показники ефективності діяльності ради,оновити стратегію компанії, а також відновити структурну реформу «Укрзалізниця»,забезпечити ефективну комунікацію з правління акціонерного товариства.Також в рамках засідання Антикризового штабу були окреслені плани «Укрзалізниці» щодо оновлення парку вантажних вагонів. Зокрема, у 2022 році планується:будівництво 1496 нових вагонів (1446 піввагонів та 50 зерновозів),ремонт 31 960 вагонів (20 200 вагонів приватних власників та 11 760 вагонів «Укрзалізниці»).«Для підсилення програми оновлення вантажних вагонів у 2022 році буде запущено механізм підтримки машинобудування, а саме шляхом компенсації процентних та лізингових платежів для тих хто оновлює чи купує новий парк вагонів у вітчизняних виробників. Наразі вона розробляється Міністерством економіки спільно з Міністерством інфраструктури», — повідомляє урядовець.Крім того, обговорювалось питання перегляду варіантів дій щодо реалізації проєкту електрифікації дільниці Долинська-Миколаїв-Колосівка. Зокрема, йдеться про рішення направити до ЄІБ та ЄБРР звернення щодо скасування тендерної процедури за I фазою проєкту (електрифікація дільниці Долинська-Миколаїв).«Основна причина — низка виявлених процедурних порушень „Укрзалізницею“, а також занадто довгий проміжок часу як для подачі, так і оцінки тендерних пропозицій. За 2 роки проведення процедури відбулось суттєве оновлення стандартної закупівельної документації, а також конкретних технічних стандартів. Рішення про скасування процедури було підтримане на засідання Антикризового штабу», — зауважив Олександр Кубраков.Нагадаємо, «Укрзалізниця» у 2021 році отримала 457,5 млн гривень чистого прибутку.