Mzs Ochikuye Zrostannya Ukrayinskogo Eksportu Do Koreyi Na 20 U 2020 Rotsi

Про це повідомляє прес-служба Ради експортерів та інвесторів при МЗС України.«24 листопада відбувся онлайн-семінар для українського бізнесу „Перспективи українського експорту до Південної Кореї у світлі змін споживацького ринку під впливом COVID-19“, організований Посольством України в Республіці Корея, Корейською асоціацією імпортерів (KOIMA) та Радою експортерів та інвесторів при МЗС України (РЕІ)», — йдеться в повідомленні.Зазначимо, що учасники обговорили останні тенденції розвитку українсько-корейської торгівлі. Товарообіг щорічно зростає, наразі найбільш динамічним товаром є українське зерно: його доля в українському експорті щорічно збільшується як у відсотках (з 53,6% до 85,9% за останні 3 роки), так і в грошах (з $176 млн до $280 млн за останні 3 роки).«Корейський ринок харчових продуктів є надзвичайно конкурентним, проте перспективним для українських виробників. Зокрема, цікавим є ринок різноманітних соусів, адже корейці традиційно вживають їх у великій кількості на додачу до рису. Також серед корейців дедалі популярнішими стають європейські продукти: наприклад, дуже активно розвиваються мережі кафе з випічкою», — розповідає Олександр Горін, посол України в Республіці Корея.Слід додати, що оскільки Корея практично взяла під контроль поширення COVID-19, а також мала можливість виділити державну допомогу на кожне домогосподарство, споживчий ринок за обсягами майже не змінився, порівняно з 2019 роком. У той самий час, деякі зміни у вподобаннях корейців все ж відбулися: онлайн-торгівля зросла на 10%, порівняно з 2019 роком.«Змінилася і структура онлайн-торгівлі: якщо у 2019 році доставка харчів та напоїв була на четвертому місці, то у 2020 році вже на першому, а доставка готової їжі вийшла з сьомого на третє місце», — додає представник Корейської асоціації імпортерів.Зауважимо, що учасникам семінару також була презентована інтегрована електронна система KONEPS, через яку здійснюються всі закупівлі корейськими органами центральної і місцевої влади, а також державними підприємствами. Іноземним компаніям для участі в тендерах необхідно пройти процедуру реєстрації.«Цей семінар став черговим елементом розвитку економічного напрямку в роботі МЗС. У новій реальності COVID-19 ми намагаємось максимально сприяти двосторонній торгівлі з нашими партнерами та підтримувати український бізнес у пошуку шляхів на зовнішні ринки. Це — найважливіше завдання, яке сьогодні стоїть перед МЗС України у сфері економічної дипломатії», — наголошує Дмитро Сенік, заступник міністра закордонних справ.Слід додати, що наразі МЗС запроваджує нові інструменти взаємодії та співпраці в рамках Ради експортерів та інвесторів при міністерстві, такі як онлайн-зустрічі та конференції.Нагадаємо, українські виробники взяли участь у торговій онлайн-місії в Японії.