Obmezhennya Ekspluatatsiyi Vagoniv Povynno Vidbuvatysya Vyklyuchno Za Tehnichnym Stanom Uza

Про це заявив Сергій Іващенко, в.о. виконавчого директора Української зернової асоціації, передає прес-служба асоціації.«Сьогодні на зерновому ринку перевезень є близько 30−32 тис. зерновозів, третина з яких — 10−11 тис. — це зерновози „Укрзалізниці“ із солідним строком експлуатації, 90% яких знаходяться в незадовільному стані. Списання 20−30% парку зерновозів не призведе до дефіциту вагонів на ринку, однак механізми оновлення парку потрібно запускати ринковими методами, а не адміністративними», — розповідає ІващенкоЗа його словами, ринок вже довів, що готовий оновлювати парк. Цьому сприяла як державна програма з компенсації вартості будівництва нового зерновоза, так і технологічність нових вагонів.«Так, новий вагон здатен вміщати і перевозити на 20−30% більше зерна, що здешевлює перевезення тонни зерна. Таке зменшення вартості логістики додатково стимулює до оновлення парку вагонів», — пояснює в.о. виконавчого директора УЗА.В УЗА стверджують, що списувати вагони зерновози лише через термін експлуатації — це не європейська практика. Основним фактором повинен бути технічний стан. Так, вагони-зерновози, що пройшли технічний контроль та яким продовжено термін експлуатації — повинні мати можливість транспортувати зерно незалежно від терміну експлуатації.«Саме така політика дозволить поступово виводити з експлуатації аварійні та непридатні до вантажних перевезень вагони та їх заміну на нові. Тож ми сподіваємося, що Міністерство інфраструктури та „Укрзалізниця“ дослухаються до пропозицій зерновиків та врахує їх в роботі», — підсумував Сергій Іващенко.Нагадаємо, уряд підтримав розвиток мультимодальних перевезень в Україні.