Beef 2730393 960 720 696x392

Виробники яловичини нині переймаються, в який спосіб найвигідніше продати м’ясо з максимальним прибутком. Стара модель трейдингу – напівтушами або чвертями – уже відходить у минуле. Споживач потребує охолоджених свіжих напівфабрикатів хорошої якості.

«Ніхто у світі не торгує напівтушами, адже цей ринок не несе маржинальності. Він обмежений російським ринком та кількома іншими ринками СНД, де якість вторинна, а ціна первинна», – каже Євген Шатохін, міжнародний експерт з птахівництва та ВРХ.

За його словами, максимальна маржинальність досягається шляхом маркетингової активності на цільових ринках окремих відрубів, отриманих в результаті специфічних карт розробки туш.

«Найбільші ціни дають країни арабського світу бажано за охолоджений продукт. А це в свою чергу передбачає халяльний забій, виключну гігієну виробництва та сучасний потужний «холодний ланцюг», якісні пакувальні матеріали, які забезпечать термін придатності охолодженого м’яса більше 90 днів та професійний потужний маркетинг», – підкреслив експерт.

За словами голови Асоціації тваринників України Ірина Паламар, незважаючи на те, що українці мають низьку культуру споживання яловичини і внутрішній ринок не відчуває попиту в яловичині, м’ясо є дуже бажаним продуктом для азіатських мусульманських країн. Воно якісне і значно дешевше, аніж в інших країнах світу.

Потенційний прибуток від бізнесу може скласти до $2 на кожному кілограмі живої ваги, а це більше $1000 на кожній тварині.

Обсяг ринку яловичини оцінюють в понад $2 млрд на рік.